اس ام اس های زیبا و متن و جملات زیبا
پرداخت اینترنتی قبض جریمه
یک شنبه 8 آذر 1394برچسب:, ساعت 23:30 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

مادرم میگفت که عاشقی یک شب است و پشیمانی هزار شب ، اما حالا هزار شب است که پشیمانم که چرا یک شب عاشقی نکرده ام

غضنفر میره خونه میبینه بوی گاز میاد به زن و بچه هاش میگه برق رو روشن نکنید من کبریت آوردم!!! پرداخت قبض جریمه عاشق تر از همه ی ما ، موش کوری هست که زیبایی جفتش را چشم بسته باور دارد

آموزش روش های پرداخت قبض جریمه

فرشو پهن کردیم پشت بوم ، همسایه میگه شستین گذاشتید خشک بشه ؟ گفتم پَ نَ پَ انداختیم ویتامین D جذب کنه تا رنگ گُل هاش ثابت بمونه ! پرداخت اینترنتی قبض جریمه چهار سال مونده کنکور بدم پسر خالم از پنچر گیری قطار ناکجا آباد در اومده مامانم هم همون موقع منو از لحاظ فحش آپدیت کرد!!خنگ کله پوک خپل گامبو!!ببین این رتبه شو.خاک توی سرت.فک و فامیله داریم؟؟

نحوه پرداخت قبض جریمه

نوروزه خاام+عمم+دایم+خودمون یه جا جمع شدیم دختر خالم داره غذامیخوره مامانش واسه شوخی میگه بازم بریزم مامانم باور کرده میگه از این یاد بگیر از پشت کامپیوتر گم شو اینجا!توهم مثل این دو تیکه غذا بخور زود باش.بعد همه یه متلکی میندازنند و حسابی به آدم توهین کردند بعد میگن ناراحت نشی ها!برا خودت بوده!!فک و فامیله داریم؟ روش پرداخت آنلاین قبض جریمه درعمق آرزوي من است كه دروجودت خانه اي داشته باشم حتي به مساحت يك "ياد"

مراحل پرداخت اینترنتی قبض جریمه

گفته بودى: يا تو يا هيچ كس!!! ولى من ساده انگار فراموش كرده بودم كه هيچ كس هم براى خود كسيست.كسى حتى مهم تر از من... پرداخت قبض جریمه "هست"را اگر قدرندانیم میشود"بود"وچه تلخ است"هست"کسی "بود"شود؛!

توضیح نمی خواهد.... تمام خواهش من یک جمله کوتاه است: دلی که به تو سپرده ام... به غم مسپار...!

برچسب‌ها:

آموزش روش پرداخت قبض موبایل
پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:, ساعت 18:45 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

راز عشق را در نگاهت باز کن / عشق من را در دلت آغاز کن گر هوس کردی مرا در نزد خود / گوشی رو بردار و از ما یاد کن ! تفسیر : بابا من شارژ ندارم ! بفهم !

اکثر مردم می گویند که هوش یک دانشمند را بر جسته می سازد ؛ اشتباه است این شخصیت است که این کار را میکند. (آلبرت انیشتین) از همين روزنه گشوده به درود به "پرستو" به گل به سبزه درود، ميرسد از ره بهاري كه تا چند روز به ساز سرود، نوروز مبارك پرداخت قبض موبایل میدونی‌ اگه توی یه جیبت ۸۰،۰۰۰ تومان پول و تو جیب دیگر یه چک پول باشه چه اتفاقی‌ می افته؟ . . . . بابات داد می‌زنه چرا شلوار منو پوشیدی!

پرداخت قبض موبایل

اين اس هاي 4جوک که آدم ميخونه افسردگي ميگيره همه خواهر برادر دارن ما که مامان بچه نزايده برامون از کي بنوسيم!!! فک فاميله داريم!! قبض موبایل زنگ زدم ميگم: مامان بيا منو گرفتن!! ميگه:خاک تو سرم ، کشت ارشاد!! ميگم پ نه پ ستاد نخبگان ايران!!

پرداخت اینترنتی قبض موبایل

کاش می شد در کوچه باغ زندگی زیر چتر عقایقی روی فرش شقایقی با قلبی پر از عاشقی با عطر خوش رازقی ببینم شانه به شانه همراهمی پرداخت قبض موبایل از طریق ایتور درتمام زندگی عشق تو ، سرمایه ی وجودم بود خواستن تو همیشه ، سخنانی از سجودم بود. . .

پرداخت آنلاین قبض موبایل

رفتم سرزمين عجايب سوار ماشين کوبنده شدم انقدر با ماشين زدنم داغونم پياده شدم برم دسشويي موهامو درس کنم دوستم ميگه ميري خودتو درست کني ميگم پ نه پ ميرم با سايه گوشیه چشمو کبود کنم به مامانت بگم زديم!! سرویس پرداخت قبض موبایل ایتور با خواهرم داريم از خيابون رد ميشيم، يه تويوتا كمري داره از دور مياد، خواهرم ديگه راه نمياد! به زور كشيدم بردمش تو پياده رو، ميگم چرا اينجوري ميكني؟ مگه ميخواي بميري؟ ميگه ميدوني چقدر كلاس داره آدم با يه تويوتا كمري تصادف كنه؟ خداااااااا!!!!! من از دست اين فك و فاميل چيكار كنم؟ وقتی تو حالت کما رو تخت بیمارستان دراز کشیدی, مانیتور یه بازی کامپیوتری که مرگ و زندگی با هم بازی میکنن. این سخن از (فرشید رضائی) می باشد.

پرداخت قبض موبایل

اميدوارم تو سال جديد موتور آرزو هات پنچر نشه !

 عيد 91 پيشاپيش مبارك

برچسب‌ها:

روش پرداخت قبض جریمه
جمعه 29 آبان 1394برچسب:, ساعت 20:28 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

پروردگارا ! آرامش را همچون دانه هاى برف ، آرام وبي صدا برسرزمين قلب كسی که برايم عزيز است ، ببار. همه پسرا فکر می کنن بزرگترین آرزوی یه دختر پیدا کردن یه پسر رویایی هستش اما نمی دونن بزرگترین آرزوی یه دختر غذا خوردن بدون چاق شدنه خدایا من حواسم به همه هست جز تو، پس تو هم حق داری حواست به همه باشد جز من.

پرداخت قبض جریمه

وقتی تو رو دیدم کارگردان قلبم گفت : نور....صدا....حرکت .... و من برای بدست اوردنت چه نقشهاکه بازی نکردم!! عاشقتم!! قبض جریمه همه دنيا رونامردها گرفتن ، وفا رو از همه مردها گرفتن ، خبر اومد كه مجنون را پريشب ، پليسها با سه تا ليلا گرفتن !

قبض جریمه

سلام ، یادها فراموش نخواهند شد حتی به اجبار و رفاقتها ماندنیست حتی به سکوت! پرداخت قبض جریمه حواسم رو هر کجا پرت میکنم باز کنار تو میوفته !

پرداخت اینترنتی قبض جریمه

میدونی قیمت بیل فولادی چنده؟؟ نمیدونی؟ اشکالی نداره از یه افغانی دیگه میپرسم!!!! استعلام و پرداخت قبض جریمه زندگی یعنی : همین لبخند تو، دوست یعنی یک نفر مانند تو، مرحبا بر دوست! تفسیرش تویی، آفرین بر آسمان، ماهش تویی عشق هیچ مرگی نمی شناسد، عشق بر مرگ غلبه می کند. عشق مرزهای زمان را فتح می کند. مامال نداريم كه هي فخرفروشيم ، اموال نداريم كه برفقربپوشيم ، داريم گرانمايه ترين ثروت عالم ، يك دوست كه آنرا به جهاني نفروشيم!

منبع: پرداخت قبض جریمه

برچسب‌ها:

طریقه تبدیل سیم کارت اعتباری به دایمی - ایرانسل
یک شنبه 29 شهريور 1394برچسب:, ساعت 19:27 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

طریقه تبدیل سیم کارت اعتباری به دایمی - ایرانسل

با استفاده از امکان جدید ایرانسل با پرداخت 100 هزار تومان سیم کارت اعتباری خود را به دایمی تبدیل نمایید و از شر تهیه شارژ راحت شوید.

هم اکنون ایرانسل امکانی را فراهم اورده است که شما بتوانید با پرداخت با بتفاوت سیم کارت های دایمی و اعتباری نوع سیم کارت خود زا اعتباری و دایمی تبدیل نمایید.

اپراتور ایرانسل برای اولین بار اقدام به ارائه سرویسی برای تغییر سیم کارت های اعتباری خود به سیم کارت دائمی نموده است روش استفاده از این سرویس هم بسیار ساده میباشد و تنها با وارد کردن یک کد می توانید سیم کارت خود را به دائمی تغییر دهید با ایتور همراه باشید تا هزینه و نحوه کار این سرویس بیشتر آشنا شوید و بتوانید از آن استفاده نمایید.

در صورتی که کاربری مایل است به جای خرید شارژ ایرانسل، قبض خود را به صورت هر دو ماه یک بار دریافت کند و اقدام به پرداخت قبض به جای خرید شارژ نماید و یا از خدمات پیشرفته پرداخت قبض استفاده نمایند می توانند بدون اینکه نیازی به خرید یک سیم کارت دائمی دیگر ایرانسل باشد به سادگی هر چه بیشتر سیم کارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل نمایند و از تمامی ویژگی های سیم کارت های دائمی از جمله رومینگ بین المللی، فهرست طلایی ایرانسل و تعرفه های کمتر بهره مند شوند و لذت هزینه کمتر را ببرند.

 

تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی

آموزش طریقه تبدیل سیم کارت اعتباری ایرانسل به دائمی

به منظور تبدیل سیم کارت ایرانسل خود شما می توانید از دستور العمل زیر بهره ببرید:

مرحله اول، خرید شارژ ایرانسل: ابتدا شما ملزم هستید به منظور پرداخت مابتفاوت سیم کارت های دائمی با اعتباری 100 هزار تومان شارژ ایرانسل تهیه نمایید. این مقدار شارژ با احتساب تخفیف های سیم کارت های ایرانسل تعیین گردیده است تا زمانی که قیمت های سیم کارت های ایرانسل تغییری نکرده اند دارای اعتبار میباشد و می توانید همین مبلغ شارژ خریداری نمایید.

مرحله دوم، ارسال درخواست تبدیل سیم کارت: بعد خرید 100 هزار تومان شارژ ایرانسل نوبت به این می رسد که به یکی از روش های زیر، درخواست تبدیل سیم کارت خود را برای ایرانسل ارسال نمایید روش ها به شرح زیر می باشند:

 

درخواست تبدیل سیم کارت ایرانسل

1) ارسال درخواست با استفاده از کد USSD رو به رو : #70*
2) ارسال درخواست با استفاده از سامانه 700 و وارد کردن شماره های هفت و بعد چهار و عمل کردن طبق راهنمای سیستم.

 

پس از این که شما درخواست خود را به ایرانسل ارسال کردید صد هزار تومان بابت مابتفاوت سیم کارت های اعتباری و دائمی از شارژ ایرانسل شما کسر خواهد شد و بعد از 24 ساعت سیم کارت اعتباری شما به نوع دائمی تغییر می یابد و میتوانید از این پس به تمامی امکانات سیم کارت های دائمی دسترسی داشته باشید و لذت ببرید.

توجه داشته باشید که بعد از تبدیل شدن سیم کارت اعتباری شما، خود سیستم شما را به صورت خودکار در طرح پایه ثانیه سیم کارت دائمی قرار میدهد.به مجرد تکمیل فرایند تبدیل سیم کارت شما می توانید از هر یک از طرح های تشویقی ایرانسل بهره مند شوید.

 

به نکات زیر توجه داشته باشید

بسته های افزایشی موجود در سیم کارت اعتباری شما به سیم کارت دائمی منتقل نخواهد شد و از بین می رود. پس قبل از تبدیل به این نکته توجه داشته باشید.

مابتفاوت سیم کارت اعتباری با سیم کارت های دائمی یک میلیون ریال می باشد که این هزینه باید به صورت شارژ ایرانسل تهیه شود.

در صورتی که میزان شارژ ایرانسل شما در سیم کارت اعتباری بیش از یک میلیون ریال باشد مابقی این شارژ به قبض سیم کارت دائمی شما منتقل میشود.

در صورت عدم ثبت سیم کارت اعتباری شما تبدیل نوع سیم کارت انجام نخواهد شد.

توجه داشته باشید که ارائه کدپستی صحیح و همچنین تکمیل ثبت نام سیم کارت برای تبدیل نوع سیم کارت از اعتباری به دائمی الزامی می باشد.

پس از ارسال درخواست شما سیستم میزان اعتبار موجود در سیمکارتتان را بررسی می نماید و در صورتی که این مبلغ موجود باشد تبدیل سیم کارت از اعتباری به دایمی انجام خواهد شد.

برای تهیه این مبلغ شارژ به منظور تبدیل نوع سیم کارت می توانید به وبسایت های خرید شارژ مراجعه نمایید.

برچسب‌ها:

سیم کارت کودک رایتل چیست؟
دو شنبه 9 شهريور 1394برچسب:, ساعت 16:24 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

سیم کارت کودک رایتل

سیم کارت کودک رایتل برای اعمال کنترل بر روی کودکان برای استفاده از اینترنت معرفی شده است.

این روزها معمولاً کودکان مدت زمان زیادی را مشغول بازی و وبگردی با تلفن همراه خود می باشند که نیاز از که کنترلی بر روی استفاده آن ها از اینترنت صورت پذیرد رایتل برای این منظور سیم کارت کودک خود را معرفی نموده است.

امروزه کودکان یکی از طرفداران پروپا قرص فضای مجازی و اینترنت شده اند و مهم است که برای این مسئله چاره ای اندیشیده شود.

مهم ترین بخش زندگی های امروزی اینترنت می باشد، بخشی که به زندگی تمام اقشار جامعه نفوذ کرده و بر آنها تاثیر گذاشته به طوری که حتی می توان تاثیرات تکنولژی را بر زندگی و بازی های کودکان به وضوح مشاهده کرد و تلفن و اینترنت به یکی از پرطرفدارترین سرگرمی ها بین کودکان بدل شده. از این رورایتل پی جایگاه این موضوع بین کودکان برده و تصمیم گرفته است که نوعی جدید از سیم کارت های خود را معرفی کند که مخصوص کودکان است با این سیم کارت ها دیگر والدین نباید نگران سرگرمی های مجازی کودکان خود باشند. با ادامه با ایتور همراه باشید.

 

سیم کارت کودک رایتل چیست؟

با خرید این سیم کارت ها کودکان شما تنها امکان گشت و گذار در وب سایت هایی هستند که مخصوص کودکان است، با استفاده از این سیم کارت ها شما والدین دیگر نگران مراقبت از کودکان خود در فضای مجازی نباشید.

از این سیم کارت امکان استفاده ی نامحدود از وبسایت های کودکان که در لیست زیر معرفی شده است را دارید:
کافه رایتل: آرشیوی از انیمیشن ها و کارتون ها.
آپارات کودک: آرشیو متنوعی از انیمیشن های ایرانی و خارجی.
وبسایت نبات: وبساتی شامل داستان، بازی و سرگرمی
نرم افزار نبات . به زودی وب سایت های کودک.

برای خرید شارژ رایتل ویژه سیم کارت های کودک و والد می توانید از وبسایت ایتور استفاده نمایید.

 

سیم کارت کودک رایتل

نحوه خرید سیم کارت کودک رایتل و قیمت آن

با مراجعه به نمایشگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شما میتوانید به روش های زیر این سیم کارت ها را تهیه نمایید:

  •  خرید دو عدد سیم کارت رایتل یکی مخصوص والدین و دیگری مخصوص کودکان به همراه یک عدد ماهنامه نبات قیمت این مجموعه 24 هزار تومان می باشد.
  • خرید دو عدد سیم کارت رایتل یک سیم کارت اعتباری برای والدین، یک سیم کارت اعتباری مخصوص کودکان به همراه اشتراک شش ماهه ی ماهنامه نبات

قیمت این مجموعه 68 هزار تومان می باشد که با احتساب تخفیف نمایشگاه 56 هزار تومان میشود.

 

استفاده از خدمات برای سیم کارت های اعتباری کودک

با توجه به جدول زیر میتوانید اقدام به خرید شارژ رایتل برای سیم کارت کودک رایتل نمایید و به طور نامحدود از وبسایت های ذکر شده استفاده کنید توجه کنید شارژ رایتل ذکر شده در جول زیر بدن احتساب مالیات بر ارزش افزوده می باشد و همچنین سقف مصرف منصفانه ده گیگابایت می باشد.


سیم کارت کودک

 

هدایای سیم کارت کودک

رایتل در این طرح برای سیم کارت های والدین 100 مگابایت اینترنت با مهلت زمانی 30 روز درنظر گرفته است.

همچنین ده گیگابایت اینترنت در سیم کارت های کودک قابل استفاده در وب سایت ها ذکر شده و مهلت زمانی استفاده از این هدیه 30 روز میباشد.

 

استفاده از خدمات رایتل پس پایان هدایای آغازین

توجه داشته باشید که برای سیم کارت های والدین به مانند سایر سیم کارت های رایتل میتوانند اقدام به خرید شارژ رایتل از وبسایت etore.ir/buy نمایند. برای استفاده مقرون به صرفه از اینترنت نسل سوم و یا 3G میتوانند بسته های اینترنتی را فعال سازی نمایند.

 

توجه داشته باشید که برای ثبت اطلاعات سیم کارت کودک تنها کافیست که به یکی از دفاتر نمایندگی رایتل مراجعه کرده و اقدام به فعالسازی و ثبت نام سیم کارت والد خود نمایید مشخصات وارد شده در سیم کارت والد در سیم کارت کودک نیز درج میشود و احتیاجی به ثبت جداگانه آن نمی باشد.

برای مطلع شدن از آدرس های نمایندگی رایتل می توانید به وبسایت رایتل مراجعه نمایید.

سیم کارت کودک دارای سرعت اینترنتی خواهد بود که برای سیم کارت والد قرار گرفته است.

مشترکین رایتل توجه داشته باشید که امکان خرید سیم کارت کودک و خرید شارژ رایتل برای تمامی متقاضیان میسر می باشد.

برای استفاده از هدایای بسته آغازین سیم کارت رایتل باید در مناطق تحت پوشش شبکه 3G رایتل باشید در خارج از این مناطق استفاده از اینترنت، مکالمه و پیامک تحت پوشش رومنیگ ملی امکان پذیر می باشد.

همچنین از سیم کارت های کودک رایتل برای برقراری تماس و ارسال پیامک نمی توان استفاده کرد و صرفاً می توان از این سیم کارت ها برای مشاهده وب سایت و استفاده از نرم افزار های ذکر شده استفاده کرد.

همانطور که در بالا مشاهده کردید سیم کارت کودک یک سیم کارت با امکانات مدیریت شده ویژه کودکان می باشد.

برای مطلع شدن از سایر طرح های رایتل به وبسایت ایتور مراجعه نمایید.

برچسب‌ها:

طریقه انتقال شارژ رایتل
دو شنبه 2 شهريور 1394برچسب:, ساعت 23:45 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

انتقال شارژ رایتل

یکی از سرویس هایی که تقریباً اکثر اپراتورها آن را به مشترکین خود ارائه می دهند انتقال شارژ می باشد که سرویسی بسیار کاربردی می باشد که شما می توانید با استفاده از دوستان و آشنایان خود شارژ رایتل دریافت نمایید.

امروز در این پست قصد داریم تا برای شما روش انتقال شارژ معرفی نماییم. فعلاً از این سرویس مشترکین اعتباری و دیتای رایتل می توانند بهره مند شوند. یکی از کاربرد های مهم این سرویس این می باشد که به جای خرید شارژ رایتل می توانید از دیگران
درخواست شارژ نمایید.

 

سرویس انتقال شارژ رایتل

از طریق سرویس انتقال شارژ رایتل شما میتوانید از سیم کارت های اعتباری و یا دیتای خود به سایر مشترکین رایتل که سیم کارت اعتباری و یا دیتا دارند شارژ را منتقل کنید.

با استفاده از سرویس انتقال شارژ رایتل از سیم کارت اعتباری و یا دیتای رایتل خود اقدام به انتقال شارژ به سایر مشترکین دیتا و یا اعتباری رایتل کنید یکی از مزیت های استفاده از این سرویس این است که شما می توانید شارژی را مهلت زمانی آن در حال اتمام است را منتقل کنید با این کار مهلت استفاده از شارژ دوباره تمدید میشود.

مشترکین رایتل توجه داشته باشند که در حال حاضر از این سرویس تنها میتوانید در سیم کارت های اعتباری و یا دیتای خود استفاده کنید که اپراتور رایتل اعلام کرده است که به زودی این سرویس برای مشترکین دائمی نیز فعال خواهد شد.

شارژ رایتل

سرویس انتقال شارژ رایتل

  • میزان شارژ منتقل شده را بلافاصله میتوانید استفاده کنید.

  • توجه داشته باشید که شما با استفاده از این سرویس می توانید به یک مشترک رایتلی که دارای سیم کارت اعتباری و یا دیتا می باشد شارژ منتقل کنید و همچنین از شارژ های منتقل شده گزارش گیری کنید و همچین از باقی مانده شارژ رایتل خود مطلع شوید و همچنین سرویس انتقال شارژ رایتل را غیر فعال کنید.

 

طریقه انتقال شارژ رایتل

شما مشترک رایتل در ابتدا شما می بایست سرویس انتقال شارژ را فعال سازی نمایید برای فعالسازی این سرویس ابتدا باید شماره #133* را شماره گیری نمایید و دکمه برقراری تماس را فشار دهید پس از شماره گیری این سرویس برای شما فعال میشود.

توجه داشته باشید که در حین فعالسازی از شما درخواست میشود که یک رمز برای خود تعیین کنید بعد از اینکه رمز را انتخاب کردید تمام قابلیت های سرویس انتقال شارژ رایتل برای شما فعال می شود، فقط در حین انتخاب رمز به نکات زیر توجه فرمایید:

رمزی که شما انتخاب میکنید باید دارای چهار رقم باشد و شماره هایی که داری اعداد یکسان به عنوان مثال شماره 2222 و یا اعداد متوالی برای مثال 2345 می باشد قابل قبول نمی باشد.

در نگهداری این رمز دقت کافی داشته باشید رایتل هیچ گونه مسئولیتی بابت سهل انگاری شما در قبال نگهداری رمز نخواهد داشت.

 

در جدول زیر که توسط ایتور فراهم شده است مهلت استفاده از شارژ منتقل شده به ازای مبلغ شارژ منتقل شده را میتوانید مشاهده نمایید:

خرید شارژ رایتل 

مشترکین رایتل توجه داشته باشید که مهلت استفاده از شارژ منتقل شده برابر است با مهلت استفاده زمانی شارژهایی که دارای مقدار حداکثر هستند به عنوان مثال شما شارژ رایتل ده هزار تومانی در سیم کارت خود دارید که داری اعتبار زمانی ده روز می باشد اگر به سیم کارت شما دو هزار تومان شارژ منتقل شود میزان شارژ سیم کارت شما سه هزار تومان می شود و طبق تصویر بالا مهلت زمانی برای استفاده از این شارژ 90 روز می باشد.
مشترکین می توانند در هر بار انتقال شارژ رایتل حداقل هزار تومان و حداکثر ده هزار تومان شارژ منتقل نمایند.

 

  • شما مشترک رایتل در هر روز تنها می توانند یکصد هزار تومان شارژ منتقل کند.

  • شرط لازم برای اینکه یک مشترک بتواند شارژ منتقل کند این است که پس از انتقال حداقل مبلغ پانصد تومان در اعتبار سیم کارت او باقی بماند برای مثال برای اینکه بتوانید شما دو هزار تومان شارژ منتقل کنید می بایست 2500 تومان شارژ در سیم کارت خود داشته باشید. این مبلغ به این دلیل باید در سیم کارت شما باقی بماند که پس از انتقال شارژ رایتل همچنان قادر به برقراری تماس باشید.

  • در هر بار انتقال مبلغ پنجاه تومان به عنوان هزینه سرویس از شخص منتقل کننده اعتبار کسر خواهد شد.

با استفاده از این سرویس شما می توانید به راحتی و به سرعت به هر میزانی که دوست داشتید برای دوستان و آشنایان خود شارژ رایتل منتقل نمایید.

مشترکین رایتل توجه داشته باشند که برای انتقال شارژ می بایست حداقل 500 تومان بیشتر از میزانی که قرار است انتقال دهید در سیم کارتتان اعتبار داشته باشید.

منبع: روش انتقال شارژ رایتل

برچسب‌ها:

باجه ایرانسل چیست؟
پنج شنبه 29 مرداد 1394برچسب:, ساعت 23:54 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

آشنایی با روش های برای خرید شارژ ایرانسل

روشهای متنوعی برای خرید شارژ ایرانسل وجود دارد امروز قصد داریم به معرفی دو روش از آنها بپردازیم روش هایی که قصد معرفی آنها را داریم یکی خرید شارژ از طریق بانک سرمایه
و دیگری تهیه شارژ از طریق باجه ایرانسل می باشد.

امروز در این پست قصد داریم تا شما را با روش های خرید شارژ ایرانسل آشنا نماییم. روش هایی که شما شاید در حال استفاده از آنها باشید و یا کمابیش با آنها آشناییت داشته باشید.

شارژ ایرانسل

طریقه خرید شارژ از بانک سرمایه

اپراتور ایرانسل برای رفاه حال مشترکین و راحتی در خرید شارژ ایرانسل، اقدام به همکاری با بانک سرمایه در جهت فروش شارژ مستقیم ایرانسل و بدون نیاز به وارد کردن پین کد و شماره رمز شارژ کرده است.

مشترکین دائمی این اپراتور نیز می توانند برای پرداخت قبض خود از همین سامانه بانک سرمایه استفاده کنند. از دیگر خدماتی که توسط این سرویس ارائه می شود می توان به خرید شارژ مستقیم، پرداخت قبض و صورت حساب سیم کارت دائمی، خرید شارژ وایمکس ایرانسل، تهیه شارژ به صورت معمولی و شگفت انگیز و همچنین پرداخت قبض وایمکس های دائمی اشاره کرد.

به منظور تهیه شارژ به این طریق می بایست ابتدا به وبسایت بانک سرمایه به آدرس https://recharge.sbank.ir مراجعه نمایید. شما با داشتن یک کارت عضو شتاب و رمز اینترنتی آن می توانید از خدمات این سرویس بهره مند شوید.

خرید شارژ ایرانسل به این روش این امکان را می دهد که سیم کارت خود را به صورت مستقیم و آنی شارژ نمایید.

 

خرید شارژ از طریق باجه ایرانسل

باجه ایرانسل چیست؟

مشترکین ایرانسل با استفاده از سرویس باجه ایرانسل شما می توانید به آسانی هر چه تمام تر بدون نیاز به پرداخت مبلغ بیشتر برای خرید شارژ و عدم نیاز به وارد کردن پین کد های طولانی برای سیم کارت خود اعتبار ریالی تهیه نمایید.

مشترکین ایرانسل می توانند با شماره گیره کد دستوری #100* و با داشتن یک کارت بانکی عضو شتاب و همچنین رمز اینترنتی آن به سادگی برای سیم کارت خود شارژ تهیه نمایید.

علاوه بر خرید شارژ، شما با استفاده از سرویس باجه ایرانسل می توانید به صورت آفلاین عملیات پرداخت قبض را انجام دهید و یا موجودی حساب بانکی خود را رویت نمایید، کالای دیجیتال خریداری نمایید، از فروشگاه های منتخب بدون نیاز به کارت خرید کنید و شارژ مستقیم تهیه نمایید.

اپراتور ایرانسل این سرویس را همکاری بانک گردشگری، بانک پاسارگاد و آسان پرداخت ارائه نموده است و اگر در حین خرید شارژ ایرانسل خطایی دریافت کردید می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید.

شما در این پست با روش های خرید شارژ از طریق باجه ایرانسل و بانک سرمایه آشنا شدید برای اینکه با سایر روش ها نیز آشنا شوید به وبسایت Etore.ir مراجعه نمایید.

 

مطلبی که مطالعه فرمودید از وبسایت ایتور به آدرس روش خرید شارژ ایرانسل کپی شده است.

برچسب‌ها:

تمامی روش های برای خرید شارژ ایرانسل
چهار شنبه 28 مرداد 1394برچسب:, ساعت 19:59 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

تمامی روش های برای خرید شارژ ایرانسل

امروزه اکثر کارهایی که زمانی برای انجام دادن انها مجبور به خارج شدن از منزل بودید به راحتی می توانید از طریق اینترنت و تنها با چند کلیک ساده به انجام برسانید.
پروسه خرید شارژ نیز از این قائده مستثنا نیست.

شاید به خاطر بیاورید که زمانی برای خرید شارژ مجبور بودی از خانه خارج شوید و به با مراجعه به بقالی ها و سوپر مارکت کارت شارژ برای سیم کارت خود خریداری نمایید.
ولی در چند سال اخیر با گسترش اینترنت، روش های آنلاین متنوعی جای روش های سنتی را گرفته است.

امروز در این مطلب قرار است که به معرفی روش های خرید شارژ ایرانسل و همچنین ذکر مزیتها و معایب هر کدام از این روش ها بپردازیم. در این پست سعی شده است که تمامی روش های موجود مورد بررسی قرار بگیرد و در انتها هم یک مثال از نحوه ی به کار گیری این روش ها ذکر شده است در ادامه با ایتور همراه باشید.

امروزه روش های گوناگونی برای تهیه شارژ ایرانسل و سایر اپراتورها مانند همراه اول، رایتل و ... وجود دارد از جمله خرید شارژ در بستر اینترنت، تهیه شارژ با استفاده از کدهای دستوری Ussd، خرید شارژ از طریق پیامک، خرید شارژ ایرانسل با استفاده از نرم افزار و اپ های نوشته شده برای تلفن های هوشمند که اخیراً توجهات زیادی را به خود جلب نموده اند.

خب بگذارید به سراغ اصل مطلب بروید و روش های خرید شارژ را به شما معرفی کنیم:

 

شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل از طریق ارسال پیامک

تمامی مشترکین ایرانسل می توانند برای خرید شارژ از طریق پیامک به روش زیر عمل نمایند.

مشترکین ایرانسل می بایست با توجه به مبلغ شارژی که می خواهید تهیه نمایید شماره آن را به شماره 7272 اس ام اس نمایید. شماره هر شارژ بر اساس مبلغ بدین صورت می باشد:برای شارژ هزار تومانی عدد یک، برای شارژ 2000 تومانی عدد 2، برای خرید شارژ ایرانسل 5000 تومانی عدد 5، برای تهیه شارژ 10000 تومانی ایرانسل عدد 10 و برای تهیه شارژ 20000 تومانی این اپراتور عدد 20 را به شماره 7272 اس ام اس نمایید.

مشترکین ایرانسل می بایست برای اینکه بتوانید از این سرویس برای خرید شارژ ایرانسل مورد نیاز خود استفاده کنید باید ابتدا شماره کارت بانکی خود را ثبت نمایید و رمز پیامکی دریافت نمایید، برای انجام این کار شما دو روش پیش رو دارید:

  • شماره گیری #720* و ثبت کارت بانکی

  • ثبت کارت بانکی از طریق سایت paypaad.ir

  • به عنوان مثال شما برای خرید یک شارژ 2000 تومانی ایرانسل باید رمز پیامکی خود با یک فاصله و سپس عدد 2 را به شماره 7272 اس ام اس کنید.

 

نحوه خرید شارژ ایرانسل از طریق نرم افزار همراه بانک و باجه های خدمات بانکی

همچنین یکی دیگر از روش های خرید شارژ ایرانسل استفاده از نرم افزارهای همراه بانک و یا استفاده از باجه های خدمات بانکی و یا همان web kiosk ها می باشد.

مشترکین ایرانسل برای استفاده از این روش برای تهیه شارژ نرم افزار های همراه بانک یکی از بانک های ایران اعم از ملی، ملی، صادرات، تجارت، پاسارگاد، اقتصاد نوین، کشاورزی و یا ... را بر روی تلفن همراه خود نصب نمایید و از آن طریق شارژ خریداری نمایید.

 

خرید شارژ ایرانسل

همانطور که در بالا مشاهده کردید روش های متنوعی برای خرید شارژ ایرانسل به صورت غیر حضوری و آنلاین وجود دارد که با در این مطلب تنها به دو مورد آن اشاره کردیم، ان شالله در مطالب آینده سایر روش های را برای
شما تشریح خواهیم کرد.

اگر مطلب فوق را مشاهده و مطالعه فرموده باشید می توانید متوجه شوید که خرید شارژ از طریق نرم افزار های بانک ها از امنیت بالاتری برخوردار می باشد.

 مطلبی که مطالعه فرمودید از وبسایت ایتور به آدرس روش خرید شارژ ایرانسل کپی شده است.

برچسب‌ها:

جملات زیبا
جمعه 2 مرداد 1394برچسب:, ساعت 1:4 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )
جملات زیبا

وقتی قدرتش رو داری، میتونی فاعل باشی. ولی وقتی نداری، مفعول بودن هم از سرت زیاده به یه مداح لر میگن برو تو مجلس اقلیت ها روضه بخون ولی اسمی از عمر و عثمان وی زید و معاویه نبری میگه پس بگم امام حسین با موتور تصادف کرد !

جملات زیبا و عاشقانه

حیف نون عاشق دختری شد گفت: اسمت چیه دختره گفت: تو تمام باغچه ها هست! حیف نون گفت: فهمیدم شلنگ!!

متن های زیبا

ازغضنفر مي پرسن: تو چرا جورابت اينجوريه؟يه لنگش آبيه يه لنگش قرمز ؟ ميگه: نميدونم والله ، يه جفت ديگه هم همينطوري تو خونه دارم !!

جملات زییا از وبسایت جوک لند

يه روز 40 تا كله رو با 40 تا پاچه ميندازن تو ديگ و از غضنفر ميپرسن از كجا بدونيم كدوم پاچه مال كدوم كله ست؟ ميگه: زير پاها رو قلقلك ميديم هر كله كه خنديد ميفهميم مال اون كله ست خوشبختی شکل ظاهری ایمان است ،تا ایمان و امید و سخت کوشی نباشد ،هیچ کاری را نمی توان انجام داد . هلن کلر

منبع: jokland.ir/cat/65

برچسب‌ها:

اس ام اس های بسیار جدید با موضوع شارژ رایتل
جمعه 26 تير 1394برچسب:, ساعت 22:33 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )
عمس پست

خواستم برایت هدیه بگیرم گل گفت: که مرا بفرست که مظهر زیباییم برگ گفت: که مرا بفرست که مظهر ایستادگی ام بید گفت: که مرا بفرست که مظهر ادبم که همیشه سر به زیر دارم به فکر فرو رفتم و سرم را به زیر انداختم به ناگاه قلبم را دیدم که بهترین چیز در زندگیم هست به ناگه فریاد زدم که قلبم را می فرستم چون او خود زیباست، مظهر ایستادگیست سربه زیرو با نجابتست تولدت مبارک دسته عزاداري تركا بنزين موتور برقشون تموم ميشه با دسته عزاداري ميرن پمپ بنزين از ترکا مي پرسن به مادر امام زمان چي ميگن؟ ميگه: بستگي داره اگه پايين شهري باشه، ننه حجت. اگه وسط شهري باشه مامان مهدي. اگه بالا شهري باشه خانم عسکري.

اس ام اس رایتلی باحال

بچه ها سلام بعد 6ساعت عمل و بدون اینترنتی حالا با رایتل اومدم. بچه کلی شیرنی تو خونه ی دایی آوردن.بچه ها ملاقات آقای مهدوی کنی هم رفتم. هیچی سلامتی نمیشه. شارژ رایتل به حیف نون میگن: نظرت راجعه به این 4 مورد چیه: شخصیت، شعور، فهم، عقل؟ حیف نون یک کم فکر میکنه میگه: به نظر من این همون چهار محال بختیاریه.

پیامک خنده دار درباره شارژ رایتل

رشتيه داشته بچهاش رو مينداخته هوا، يهو بچهه ميفته خونه همسايه، رشتيه ميگه: حق به حقدار رسيد!!

رایتل و ایتور

از وقتی تبلیغات رایتل تو تلویزیون شروع شده نمیدونین چه وضعیه تو خونمون مامانم گیر داده برو یه دونه از این سیم کارتها بخر از این به بعد زنگ میزنم ببینم کدوم قبرستونی؟ با کی میگردی؟عروسمو ببینم چه شکلیه؟ همراه اول و ایرانسل !!! رایتل :)))) خرید شارژ رایتل قطعه ای از شاهكار ادبی غضنفر : شب بود و خورشید به روشنی می درخشید پیرمردی جوان یكه و تنها با خانواده اش در سكوت گوش خراش خیابان قدم زنان ایستاده بود . از بچه یه آخونده میپرسن بابات چیکارست روش نمیشده بگه آخونده میگه کمربند مشکی قرآن داره عزیزم به اندازه تمام کسانی که نمیشناسم دوستت دارم و سبدی از گلهای یاس و پونه با یه آسمون ستاره تقدیم تو به خاطر تولد زیبایت.

برچسب‌ها:

متن های زیبا
چهار شنبه 24 تير 1394برچسب:, ساعت 22:40 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

گوشه ای از نامه عاشقانه غضنفر
رفتم گلستان كه با عشق برات يه دامن گل بچينم ولی ديدم که شلوار پامه
غضنفر باباش می‌میره میشه یتیم. مامانش می‌میره میشه دو تیم. همه خانوادش می‌میرن میشه تیم ملی!
::::
::::
سه تا دوست صمیمی دارم بهشون سفارش کردم تحویلت نگیرن !
( غم ، حسرت ، تنهایی! )
::::
::::
دفترچه خاطرات غضنفر : خیلی فقیر بودیم ،هیچ پولی نداشتیم ، مادرم قادر به زاییدن من نبود ، در یک شب آفتابی خاله ام مرا زایید !
::::
::::
غضنفر ماشینش پنچر میشه…
میره از لوله اگزوز فوت میکنه...
حیف نون رد میشه..میگه:خره…
تا صبح هم فوت کنی لاستیکت باد نمیشه…
چون شیشه های ماشینت پایینه !!!
::::
::::
غضنفر بعنوان مهندس کامپیوتر استخدام میشه! آخر وقت روز اول رییس رفت ازش پرسید: خُب، امروز چه کردی؟ غضنفر گفت: هیچی؛ کلیدهای کیبورد نامرتب بود، بترتیب الفبا چیدمشون!
به یارو میگن با اجر یه جمله بساز میگه خر خودتی با آجر خونه میسازن

برچسب‌ها:

اس ام اس خنده دار درباره شارژ رایتل
یک شنبه 21 تير 1394برچسب:, ساعت 23:55 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

نگاهت مهربونه نازنینم / ابروهات کمونه نازنینم بکش بالا که بردی آبرومو / دماغت آویزونه نازنینم ! حیف نون رفت حج. اونجا نه نماز می خوند، نه طواف می کرد... ازش پرسیدن چرا؟ گفت: به ما گفتن همه چیز با کاروانه! حیف نون با احساسات زنش بازی مي كنه، سه هيچ مي بازه! حیف نون زنشو بدجوری می زده، ازش می پرسن چی کار کرده که می زنیش؟ می گه اگه می دونستم که می کشتمش!

کارت شارژ رایتل

دو تا دروغگو داشتن از کنار یک کوه رد می شدن یکی به دیگری گفت: اون مورچه را می بینی که بالای اون کوهه؟ اون یکی هم گفت: کدوم یکی را می گی؟ اون یکی را گه چشمش بازه یا اون یکی که چشاش بسته است خرید شارژ اینترنتی رایتل زن: عزیزم! یادته روز خواستگاری وقتی ازت پرسیدم چرا می خوای با من ازدواج کنی، چی گفتی؟ شوهر: آره، خوب یادمه، گفتم: می خواهم یک نفر را در زندگی خوشبخت کنم. زن: خوب، پس چی شد؟ شوهر: خوب، خوشبخت کردم دیگه. زن: کیو خوشبخت کردی؟ شوهر: همون بیچاره ای رو که ممکن بود با تو ازدواج کنه!

خرید شارژ رایتل

به یکی ميگن با هندونه جمله بساز... ميگه هند اونه که بغل پاکستانه. خرید شارژ از ایتور یارو باباش مي ميره مي خواسته خاکش کنه، جو مي گيردش بار اندازش مي کنه!

شارژ اینترنتی رایتل

به یه نفرخبر میدن بابا شدی میگه پس به زنم نگین میخوام سوپرایزش کنم. یارو میره توالت، زنش زنگ می زنه میگه كجایی؟ یارو میگه خونه بابات! زنش میگه همون جا یه چیزی بخور بیا من چیزی درست نكردم! شارژ رایتل معلم: بگو ببینم... اگه توی خیابون یه نفر یه خری رو گرفته و می زنه، و من برم جلو و از این کارش ممانعت کنم، به این کار چی می گن؟ شاگرد: آقا اجازه، حس برادری!

خرید اینترنتی شارژ رایتل

تو شهر حیف نون اینا (!) برای دوشیدن شیر گاو 30 نفر لازمه. یک نفر سر پستونای گاو را می گیره و 29 نفر گاو رو بالا و پایین می کنن! سلام ، خوبی ؟ یه سوال شرعی داشتم ، دیشب خواب تو رو دیدم ! آیا نماز وحشت بر من واجب است !؟؟

برچسب‌ها:

اس ام اس خنده دار رایتل
پنج شنبه 18 تير 1394برچسب:, ساعت 1:35 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

وقتي که تو را ديدم . دستام شروع کرد به لرزيدن . قلبم شروع کرد به تپيدن . پاهام سست شد . فقط تونستم بگم : وااااااي سوسک از برنامه 90 مزاحمتون می شم. می خواستم بگم شما به عنوان بهترین گل سال انتخاب شدید

سری جدید متن شارژ رایتل

می خواستم ببینم مسئول ارسال اس ام اس مخابرات سر کارشه یا باز هم جیم زده؟ تو راحت باش! خرید شارژ رایتل غضنفر سرشو با شامپو ولی بدون آب میشسته بهش میگن چرا آب نمی ریزی؟ میگه : آخه روش نوشته مخصوص موهای خشک!!!

اس ام اس خنده دار رایتل

غضنفر ميره كله پاچه فروشي، يارو بهش ميگه: قربون چشم بگذارم؟ غضنفر ميگه: نه آقا! حداقل صبر كن من برم قايم شم! کارت شارژ رایتل عربه هي باد معده میزده، بعدش يك ليوان آب ميخورده. ازش ميپرسن: چرا هي بعد از گوزيدن آب ميخوري؟ ميگه: ولك، اگه آب نخورم كه گرد و خاك ميشه !

خرید کارت شارژ رایتل

غضنفر از ساختمون ده طبقه ميفته پايين، همه جمع ميشن دورش، ازش ميپرسن: آقا چي شده؟ ميگه: والله منم تازه رسيدم! خرید کارت شارژ رایتل يه بار تو آبادان مسابقه تقليد صداي داريوش برگزار ميشه، داريوش مياد چهارم ميشه

متن جدید درباره کارت شارژ

غضنفر ميخواسته به فلسطينيا كمك كنه، براشون سنگ پست ميكنه! دوست دختر غضنفر بهش میگه: اگه توجه کنی میبینی که نگاهم باهات حرف میزنه.غضنفر میگه:اینقدر پلک نزن،صدات قطع و وصل میشه

برچسب‌ها:

اس ام اس جدید
دو شنبه 15 تير 1394برچسب:, ساعت 22:18 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

در پي کاهش جمعيت پسران نسبت به دختران: درخيابان: دختر:جـــــــــووون! جيگرتــــــــــــــــو! پسر: ايييييييييييش! گمشو! دختر: شماره بدم زنگ مي‌زني؟! پسر: واه واه ! مگه خودت برادر و پدر نداري! واسه چي مزاحم پسر مردم مي‌شي ! بالاتر از عشق عادت است . . . هیچگاه کسی را که به تو عادت کرده " رها نکن "

اس ام اس جدید

☜مطمـئن بـاش پشـٺ جملـہ ے عیـب نـدارہ مهمـ نیـس.... ☜یـہ دلــ شکستــ��ـہ خـۅابیـدہ....

پیامک باحال و جذاب

ما می گوییم حقیقت را دوست داریم اما اغلب چیزهایی را که دوست داریم , حقیقت می نامیم

متن و جملات زیبا

در مشکلات گاهی باید سکوت کرد شاید خدا حرفی برای گفتن داشته باشد!!!

اس ام اس عاشقانه

تلخ است این زندگی.... اما * لب هایت* عجب تعادلی بر قرار کرده است❤ شیرین است در برابر این زندگی.�� سريع ترين دوربين جهان اختراع شد . اين دوربين مي تونه از خانوم ها در لحظه اي كه دهانشون بسته است عكس بگيره !

برچسب‌ها:

مطالب کوتاه و لطیف درباره رایتل
چهار شنبه 27 خرداد 1394برچسب:, ساعت 23:32 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

هوای تو داره دنیامو میگیره من از این اتفاق تازه خوشحالم نفس های منو عطر تو پرکرده از این احساس بی اندازه خوشحالم کنارت راه میرم اوج میگیرم کنارت عشق رنگ زندگی میشه دﺧﺘﺮﺍﻳﻲ ﮐﻪ ﻣﻴﺎﻳﻦ ﺳﻴﻨﻤﺎ ﺧﻮﺍﻫﺸﻦ . . . .. . . . . . . . . . . . . ﺍﻭﻥ ﮔﻨﺒﺪ ﻭ ﺑﺎﺭﮔﺎﻩ ﺭﻭ ﺍﺯ ﺳﺮﺗﻮﻥ ﺑﺮﺩﺍﺭﻳﻦ ﺑﺘﻮﻧﻴﻢ ﻓﻴﻠﻤﻮ ﺑﺒﻴﻨﻴﻢ .. شارژ رایتل خورشید...همیشه.. . . .غروب میکنه... . .فردا...دوباره..طلوع... . .ولی دلم غروب...بی طلوعه...

جدیدترین اخبار رایتل

غمگینترین درد"مرگ"نیست، دلبستگی به کسی است که بدانی" هست" اما.... اجازه ی بودن درکنارش رانداری........

مطالب کوتاه و لطیف درباره رایتل

یکرنگ بمون، حتی اگه تو دنیایی زندگی میکنی که مردمش برای پررنگ شدن حاضرن هزار رنگ باشن برای خرید شارژ رایتل رفته بودم! دیوانه، عاشق و شاعر از یک قماشند: هر سه اهل خیال...

اس ام اس های خنده دار با موضوع شارژ رایتل

حرف میزنی اما"تلخ"... محبت میکنی اما"سرد"... خب چه اجباریست دوست داشتن من.. ... کارت شارژ رایتل کاری از دستت.... . .ساخته نبود... . . .واسه همین...بود... . .که ..با یکی دیگه ساختی.. کـاش دفتـر خاطراتــم چراغ جادو بود تا هر وقت از سـرِ دلتنگــی به رویش دست میکشیدم تــو از درونش با آرزوی من بیرون می آمدی!

برچسب‌ها:

نوشته های گوناگون پیرامون همراه اول
سه شنبه 26 خرداد 1394برچسب:, ساعت 1:56 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

بعضی شبا که خوابم نمیبره . . . .. . . . ‌ ‌ . یجوری که مغزم بشنوه میگم خوووووب برم یه کتابی بیارم بخونم... هیچی دیگه اصن بیهوش میشم... واسم سواله همراه اول چجوری میخواد روایت های شنیده نشده سرداران جنگ رو در قالب پیامک واسمون بیان کنه.هر پیامک هم ۷۵ تومن.

جملات و متن های جدید در مورد همراه اول

آدم سایت همراه‌اول،‌ ایرانسل و رایتل میره و قیمت بسته های اینترنت رو میبینه،کیفیت واقعیش رو میبینه،ترس میاد تو وجودش!

سری جدید اس ام اس های همراه اولی

منصوریان میگفت قلعه نویی اگه میخواست توبازی هفته دیگه ارنج نزارتت ازت تعریف میکرد همراه اول صبح اس داده شمااز خوش حسابا هستید الان یطرفه کرد

نوشته های جدید در مورد همراه اول و شارژ همراه اول

خدمات اپراتور اول در نمایشگاه کتاب: همراه اول که به عنوان تنها اپراتور حاضر به بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المل..

پیامک های همراه اول

فردا ميرم يه سيم كارت ايرانسل ميگيرم،يه بسته ١٠٠ گيگ يك ساله هم فعال ميكنم و به قبر پدر همراه اول لعنت ميفرستم

جملات خنده دار درباره خرید شارژ

كاش يه شماره براي همراه اول بود بهش دايورت ميكرديم و ميگفت مشترك در دسترس نيست. حکايـــــــ ـت آن گرگـــــــ ـي 《شده ام كه》 بــــــ ــا جمع 《زندگي ميكند》 بــــــ ــا جمع 《به شكار ميرود》 امـــــــ ـا !! تنهايي ↬ مي جــــــــــــــــنگد !!!

برچسب‌ها:

پیامک در مورد شارژ ایرانسل
پنج شنبه 21 خرداد 1394برچسب:, ساعت 23:59 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

طرح بهاری irancell به هرکاربری که اد کنه همان لحظه دوتا شارژ ایرانسل و همراه اول ارسال میکنه حتما اد کنید اینم هدیه ماها به شما

اس ام اس جدید ایرانسل

یه دختر دایی دارم ۶ سالشه … اومده بهم میگه : پدرام این شماره ی جدیدمه تو گوشیت سیوش کن منم خواستم سر به سرش بذارم بهش گفتم : من کلا شماره ی ایرانسل قبول نمیکنم… اینم اومد جلو لپمو کشید گفت : منم شماره همراه اولم رو به هرکسی نمیدم جیگر

پیامک در مورد شارژ ایرانسل

شارژ هزاری رایگان ایرانسل ارسال عدد 11861434 به شماره : 7108 بعد ارسال EM به همین شماره فقط تا ۱۲ شب فرصت داره سریع بزنین تا تموم نشده فقط وقتی شارژ گرفتی L را ب همین شماره بفرست

جملات در مورد ایرانسل

پیداشدن کارت شارژ ایرانسل توی جیب مرد متاهلی که خط همراه اول داره، . . . . . . . مثل کشف ۱۰ کیلو مواده تو ماشین یه قاچاقچی... حکمش اعدامه… اعدام!!

خرید شارژ ایرانسل

دوره زمونه جوریه که ایرانسل بهترین دوستم شده فقط مونده اس ام اس بده بگه :دلم برات تنگ شده. فردا ساعت 6 همون جای همیشگی!!!!

برچسب‌ها:

گفت مجنون
پنج شنبه 9 مرداد 1393برچسب:, ساعت 11:34 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

گفت مجنون گر همه روی زمین / هر زمان بر من کنندی آفرین / من نخواهم آفرین هیچ کس / مدح من دشنام لیلی باد و بس .

دوست داشتن امروزم ، دنباله ی ستاره ی چشمهایت است که در آسمان قلبم سالها پیش جا گذاشته بودی !

گاهی تنهایی آنقدر قیمت دارد که درب را باز نمی کنم ، حتی برای "تو" که سالها منتظر در زدنت بودم .

برچسب‌ها:

خرید شارژ
یک شنبه 5 مرداد 1393برچسب:, ساعت 13:59 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

منم دلتنگ رویت / دلم آید به سویت / چه کردی با دل من / که کرده آرزویت .

دستان عاشقت رمز رسیدن است / اینجا کنار تو آغاز بودن است / وقت عبور لحظه ها ، کارم / از عشقت غزل سرودن است .

سنگینی باری که خداوند به دوش ما می گذارد آنقدر زیاد نیست که کمر را خم کند ولی آنقدر است که ما را برای دعا کردن به زانو در می آورد !

برچسب‌ها:

اس ام اس خیانت و نامردی
شنبه 4 مرداد 1393برچسب:, ساعت 12:4 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

روز و شب فکر توام در خواب میبینم تویی / خواب پوچ است ، من بیدار میخواهم تو را . اگر شبی از شبهای زمستان مسافری به امید گرمی نگاهت به تو پناه آورد تنهاش نذار ، شاید در گرمترین روزهای تابستان به خنکی لبخندش محتاج باشی ! شنیدی میگن : خیلی دور خیلی نزدیک ؟ اولی دستامونه ، دومی دلامون !

جدیدترین پیامک ها و اس ام اس خیانت سال 93

تو مرا می پایی که مبادا دل خود را به تو تحمیل کنم و من اما گاهی همچنان خیره به تو می نگرم تا شاید حرف احساس دلم را از نگاهم خوانی و به من فرصت پرواز دهی . گاهی باران همه ی دغدغه اش باغچه نیست / گاهی از غصه ی تنها شدنش می بارد . خواهم ز خدا که بی وفایم نکند / غرق گنهم ولی رهایم نکند / یک خواسته دارم ز خدای تو عزیز / در هر دو جهان از تو جدایم نکند . عشق من از من گذشتی خوش گذر / بعد از این حتی اسمم را مبر / خاطراتم را تو بیرون کن ز سر / دیروز از کف رفت ، فردا را نگر . گلم از من دوری ! اما به تو اندیشیدن را ، عادتی ساخته ام بهر تنهایی خویش . نه مرا خواب به چشم ، نه مرا دل به دست / چشم و دل هر دو به دیدار تو آشفته و مست .

برچسب‌ها:

اس ام اس خیانت و بی معرفتی جدید
جمعه 3 مرداد 1393برچسب:, ساعت 22:0 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

عشق من از من گذشتی خوش گذر / بعد از این حتی اسمم را مبر / خاطراتم را تو بیرون کن ز سر / دیروز از کف رفت ، فردا را نگر .

گلم از من دوری ! اما به تو اندیشیدن را ، عادتی ساخته ام بهر تنهایی خویش .

نه مرا خواب به چشم ، نه مرا دل به دست / چشم و دل هر دو به دیدار تو آشفته و مست .

برچسب‌ها:

اس ام اس تیکه دار زیبا
پنج شنبه 2 مرداد 1393برچسب:, ساعت 23:40 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

فکر نکن توی دنیا تنهایی ! بلکه فکر کن یه تنها هست که تو براش یه دنیایی . با تو زمستان هم لحظه ها شکوفه می زنند ، انگار که هر ثانیه آغاز بهاری است ، برای رسیدن به تو . برای اینکه گلی بخنده ، حتما باید ابری گریه کنه ، ابرتم گلم ، همیشه بخند . عشق من ، ای آیه ی مکرر آرامش میخواهمت هنوز ، آری هنوز هم دریای آرزو ، در این دل شکسته ی من موج می زند ، راهی به دل بجو !

متن و جملات تیکه دار و اس ام اس تیکه دار جدید

دل من نرم تر از جنس حریر ، دلم از جنس بلور ، گر تو را قصد شکستن باشد ، سنگ بی انصافی ست ، یک تلنگر کافیست ! میدونی چرا غروب همیشه سرخه ؟ چون هر وقت میبینه چقدر دوست دارم ، حسودیشون میشه ! زمانی کوه بودم ! حالا دیگر آدم شده ام ، می رسیم به هم ؟ سلام ای عصاره ی خلقت که از فراز نیزه به زمین تشنه ی محبت چکیدی و تاریخ را سیراب عشق کردی . گر تو گرفتارم کنی ، من با گرفتاری خوشم / داروی دردم گر تویی ، در اوج بیماری خوشم . امواج نگاهت اعتیاد آور بود / زیبایی تو فراتر از باور بود / در قاب نگاه چشم من لبخندت / لبخند ژوکوند ، بلکه زیباتر بود .

برچسب‌ها:

اس ام اس تیکه دار باحال
چهار شنبه 1 مرداد 1393برچسب:, ساعت 11:46 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

زمانی کوه بودم ! حالا دیگر آدم شده ام ، می رسیم به هم ؟

سلام ای عصاره ی خلقت که از فراز نیزه به زمین تشنه ی محبت چکیدی و تاریخ را سیراب عشق کردی .

گر تو گرفتارم کنی ، من با گرفتاری خوشم / داروی دردم گر تویی ، در اوج بیماری خوشم .

امواج نگاهت اعتیاد آور بود / زیبایی تو فراتر از باور بود / در قاب نگاه چشم من لبخندت / لبخند ژوکوند ، بلکه زیباتر بود .

برچسب‌ها:

اس ام اس غمگین
چهار شنبه 25 تير 1393برچسب:, ساعت 11:49 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

در ره منزل لیلی که خطرهاست در آن / شرط اول قدم آن است که مجنون باشی . ای گل نازم که تو را دارم دوست / به آن سپردمت که همه ی هستی از آن اوست . خواب اصحاب کهف قصه ی تکراری ماست / ما همانیم که در غار دلت پوسیدیم . زندگی زیباست چون تصویر ماست / در مسیرش هرچه نازیباییست از تقصیر ماست . گرچه راه قیامت پر خطر است ، اما جدایی ز دوستان قیامتی دگر است . درویش کوچه های تنهاییم ، کاسه ی گدایی مرا سکه ی نگاه تو کافیست ! ثانیه ها می گذرند ، چشم به ساعت دوختم ، تو در یک قدمی من از من فرسنگ ها دوری ، کاش می توانستم گامی بردارم . اس ام اس غمگین هر شب که انتظارت را می برم به روز / شرمنده ام که بی تو نفس میکشم هنوز . آنقدر عزیزی که وقتی در بهار قدم میزنی ، برگ درختان برای بوسیدن جای پایت انتظار پاییز را می کشند .

برچسب‌ها:

اس ام اس غمگین زیبا
سه شنبه 24 تير 1393برچسب:, ساعت 3:45 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

ثانیه ها می گذرند ، چشم به ساعت دوختم ، تو در یک قدمی من از من فرسنگ ها دوری ، کاش می توانستم گامی بردارم .

هر شب که انتظارت را می برم به روز / شرمنده ام که بی تو نفس میکشم هنوز .

آنقدر عزیزی که وقتی در بهار قدم میزنی ، برگ درختان برای بوسیدن جای پایت انتظار پاییز را می کشند .

برچسب‌ها:

اس ام اس دلتنگی
دو شنبه 23 تير 1393برچسب:, ساعت 10:21 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

لذت داغ غمت بر دل ما باد حرام / اگر از جور عشق تو دادی طلبیم . بعد تو پنجره ها رو به کسی باز نشد / هیچ کس با دل من همساز نشد / بعد تو ، یک عمر نوشتم نقطه سر خط / نقطه های سر خط ، بعد تو آغاز نشد . کیستم که شدم لیلی آن عاشق دلناز / تو که باشی که شدی جان و دل لیلی دلباز . ماه می تابد و انگار تویی می خندی / باد می آید و انگار تویی می گذری . بی دوست شبی نیست که بالین نشود از اشک چشمم خیس / ای یار وفادار بیا فاصله کم کن که مرا عمری دگر نیس . اس ام اس دلتنگی ساقه شکستن قانون طوفان است ، تو نسیم باش و نوازش کن . عاشقم کردی و گفتی عاشقان دیوانه اند / عاقبت عاشق شدی دیدی که خود دیوانه ای . معنای واقعی زندگی در کاشتن درختی است که انتظار نشستن زیر آن را نداشته باشی . (هندرسن) دوستی را باید از کویر آموخت که به عشق خورشید از دریا بودن گذشت .

برچسب‌ها:

اس ام اس دلتنگی زیبا
یک شنبه 22 تير 1393برچسب:, ساعت 22:12 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

ساقه شکستن قانون طوفان است ، تو نسیم باش و نوازش کن .

عاشقم کردی و گفتی عاشقان دیوانه اند / عاقبت عاشق شدی دیدی که خود دیوانه ای .

معنای واقعی زندگی در کاشتن درختی است که انتظار نشستن زیر آن را نداشته باشی . (هندرسن)

دوستی را باید از کویر آموخت که به عشق خورشید از دریا بودن گذشت .

برچسب‌ها:

شعر عاشقانه و احساسی
شنبه 21 تير 1393برچسب:, ساعت 10:2 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

هیچ چیزی با چشمان بسته قشنگ نیست ، جز بوسه راستی ثانیه ها نامردند / گفته بودند که بر می گردند / بر نگشتند و پس از رفتنشان / بی جهت عقربه ها می گردند . بهترینم اگر دل سپردن به تو یک خطاست ، به تکرار باران خطا می کنم . نرو تنهام نزار با درد و غم هام / اگه چه دلخوری از خیلی حرفام / به قرآنی که از سایش گذشتم / به مرگ هر دوتامون خیلی تنهام . چه قدر سخت است منتظر کسی باشی که هیچ وقت فکر آمدن نیست . شعر عاشقانه قشنگ ترین لحظات را کسی به تو میده که بتونه غمگین ترین لحظات را از تو بگیره . آیین عشق بازی دنیا عوض شده است / یوسف و زلخا هم عوض شده است / سر همچنان به سجده فرو برده ام ولی / در عشق سال هاست که فتوا عوض شده است . یادم باشد و یادت نرود که همه ی ما برای یکبار ایستادن ، هزاران بار افتاده ایم !

برچسب‌ها:

شعر عاشقانه
چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:, ساعت 23:59 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

کیست که غربت رفته را یاد کند / دل غربت زده را شاد کند / من نوشتم این سخن از بهر دوست / تا بداند این دلم در فکر اوست .

می توانی بروی و قصه و رویا بشوی / راهی دورترین نقطه ی دنیا بشوی / ما دو تا رود موازی بودیم / من که مرداب شدم ، کاش تو دریا بشوی .

تکرار یاد تو تکراری نیست ! هر بار از تو نوشتن اتفاق تازه ایست .

اینایی که از خیابون یه طرفه رد میشن
هم چپ نگاه میکن هم راست
اینا همونایی هستن که هم از دشمن نارو خوردن !
هم دوست !

برچسب‌ها:

متن های زیبای 93
چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:, ساعت 13:48 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

این همه از یک عمر مستی کردنم / سال ها شبنم پرستی کردنم / ای دلم زهر جدایی را بخور / چوب عمری با وفایی را بخور / ای دلم دیدی که ماتت کرد و رفت / گونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم ؟ / خداحافظ ، تو ای همپای شب های غزل خوانی / خداحافظ ، به پایان آمد این دیدار پنهانی / تو ای دنیا یکی غمگین یکی شاده / یکی مثل من گریه هاش خیلی زیاده . همیشه سعی کن عاشق کسی بهتر از خودت باشی تا با تو زندگی کنه ، نه بازی . آرزو دارم شبی عاشق شوی / آرزو دارم بفهمی درد را / میرسد روزی که بی من لحظه ها را سر کنی / میرسد روزی که مرگ عشق را باور کنی / میرسد روزی که شبها در کنار عکس من / نامه های کهنه ام را مو به مو از بر کنی . ساده نوشتن را چون ساده زیستن دوست دارم ، پس ساده می نویسم دوستت دارم . متن های زیبا تو صمیمی تر از آنی که دلم می پنداشت / دل تو با همه ی آیینه ها نسبت داشت / تو هوان ساده دل سبز نجیبی که خدا / در میان دل پاکت صدف آیینه کاشت .

برچسب‌ها:

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
 
دیگر موارد